Fii informat, fii în siguranță - Coronavirus

Platforma națională de informare cu privire la vaccinarea împotriva COVID-19

Programări ambulatoriu:
+4 0234 373 990 | +4 0743 023 710
programari@spitalulcomanesti.ro
Programări imagistică:
+4 0234 374 215 | +4 0733 696 133

Politica în domeniul calității în spital

Cele mai importante dimensiuni ale calității serviciilor medicale sunt eficacitatea, eficiența, continuitatea îngrijirilor, competenta echipei medicale, satisfacția și siguranța pacientului și a personalului angajat în spital.

În atingerea țintei propuse Spitalul orășenesc Ioan Lascăr Comănești pornește de la urmatorul set de valori:

  1. Profesionalism – Respect pentru viață și sănătate,demnitate și recunoașterea drepturilor pacienților, responsabilitate, profesionalism și tenacitate.
  2. Respectul față de pacient - Pacientul pe primul loc: prioritatea noastră este reprezentată de nevoile pacientilor noștri și cautam cele mai bune soluții pentru a le satisface nevoile și așteptările.
  3. Calitate și promptitudine - oferirea serviciilor medicale cu celeritate și acurateță, inclusiv în situațiile de urgențe pentru sănătatea și securitatea pacientului;
  4. Standarde ridicate de calitate - actiunile noastre se centreaza in jurul asigurarii si imbunatatirii continue a calitatii serviciilor medicale pe care le oferim.
  5. Modernizarea și atragerea specialiștilor de performanță - instituția continuu moderniza infrastructura, echipamentele medicale care să corespundă cu necesitățile de acordare a asistenței medicale calificate.

Misiunea Spitalului orășenesc Ioan Lascăr Comănești este de a oferi servicii medicale de înaltă calitate și de a asigura îmbunătățirea continuă a calității actului medical, cu diversificarea serviciilor oferite populației, orientată în permanență spre satisfacerea nevoilor actuale și așteptările viitoare ale pacienţilor și familiilor acestora.

Viziunea conducerii Spitalului orășenesc Ioan Lascăr Comănești este de a deveni un spital modern, prin diversificarea gamei de servicii medicale oferite pacienților, dotarea cu aparatură medicală de ultima generație și dezvoltarea infrastructurii prin eforturile cumulate ale spitalului și ale autorității tutelare.

Obiective generale de calitate

  • Plasarea permanentă a pacientul în centrul atenției;
  • Dezvoltarea managementului spitalului pe baze clinice;
  • Asigurarea și îmbunătățirea continua a calității serviciilor de sănătate și a siguranței pacientului;
  • Asigurărarea nediscriminatorie a accesului pacientului la serviciile medicale de sănătate, conform nevoilor acestuia, în limita misiunii și a resurselor spitalului;
  • Respectarea demnității umane, a principiilor eticii și deontologiei medicale și a grijii față de sănătatea pacientului
  • Cultivarea unui act medical caracterizat prin profesionalism, siguranţă şi grijă şi a unor practici medicale ce corespund reglementărilor, având în vedere îmbunătăţirea lor continuă, pentru a depăşi aşteptările pacienţilor;
  • Conformarea cucerințele legale în domeniul calității aplicabile activității desfășurate;
  • Implicarea fiecarui angajat în scopul aplicării politicii in domeniul calității prin inițiative, performanțe, responsabilitate si colaborare permanent
  • Asigurării și îmbunătățirii continue a calității serviciilor de sănătate și a siguranței pacientului;

Obiectivele noastre, privind asigurarea și îmbunătățirea calității serviciilor și siguranței pacientului sunt:

  • Dezvoltarea constantă a competenţelor profesionale şi personale ale angajaţilor şi colaboratorilor Spitalului orășenesc Ioan Lascăr Comănești;
  • Dezvoltarea activității spitalului conform nevoilor de sănătate a populației din zona deservita, și nu numai;
  • Colaborare profesională între persoane și echipe medicale din spital și din alte unități sanitare cu care vom încheia protocoale de colaborare pentru asigurarea unei asistențe medicale integrate inter și multi disciplinară;
  • Asigurarea eficacității și eficienței actului medical, prin autoevalurea și îmbunătățirea continuă a protoalelor de diagnostic și tratament și a procedurilor privind organizarea acordării serviciilor de sănătate;
  • Creșterea gradului de utilizare a resurselor prin o mai bună planificare a activității;
  • Instruirea permanentă a personalului pentru asigurarea flexibilității și mobilității acestuia;
  • Obținerea satisfacției pacienților, a angajaților și a tuturor părților interesate prin calitatea serviciilor oferite;
  • Extinderea portofoliului medical şi orientarea permanentă spre introducerea de servicii noi;
  • Informarea corectă a pacienţilor, comunicarea deschisă cu aceştia, prezentarea opţiunilor terapeutice de care dispun, încurajarea unei atitudini preventive şi susţinerea lor în depăşirea problemelor de sănătate cu care se confruntă;
  • Facilitarea de condiţii superioare de spitalizare şi tratament, ca element firesc în refacerea şi menţinerea stării de sănătate a pacienţilor;
  • Raportarea continuă la sistemul de management al performanţei în toate structurile interne ale organizaţiei.
  • Organizarea și îmbunătățirea comunicării între profesioniști și între personalul medical si pacient și aparținători;
  • Prestarea serviciilor medicale înalt calificate, de calitate și în volum deplin, axate pe metode de prevenire, diagnosticare și tratament, orientat spre satisfacerea nevoilor
    pacienților;
  • Asigurarea accesului echitabile la serviciilor de sănătate de calitate care să corespundă criteriului cost-eficiență;
  • Asigurarea unui mediu protejat împotriva riscurilor asociate asistenței medicale;
  • Promovarea unui stil sănătos de viață.

Website-ul www.spitalulcomanesti.ro, administrat de Spitalul Orășenesc “Ioan Lascăr” Comănești, folosește cookie-uri necesare în scopul de a vă oferi o cât mai bună experiență de navigare pe website. Pentru mai multe detalii cu privire la cookie-urile utilizate, puteți accesa meniul GDPR.